Proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti postupu správního orgánu mají dotčené osoby právo podávat stížnosti.
Podacím a evidenčním místem pro podání stížnosti je sekretariát školy.
Stížnost je možno podat ústně nebo písemně.
Ústní stížnosti se vyřizují pokud možno ihned při podání, nelze-li je vyřídit ihned, sepíše se záznam.
Má-li stěžovatel za to, že stížnost nebyla řádně vyřízena, může prostřednictvím ředitele požádat krajský úřad, aby přešetřil způsob vyřízení stížnosti.
Byla-li stížnost shledána důvodnou nebo částečně důvodnou, je škola povinna neprodleně provést opatření potřebná k odstranění zjištěných závad a zajistit, aby se neopakovaly.
Stížnost musí být vyřízena do 60 dnů ode dne jejího
doručení.
Stěžovatel musí být v této lhůtě o výsledku vyřízení stížnosti
vyrozuměn.