Stížnost Informace o škole – Úřední deska – Svobodný přístup k informacím

Proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti postupu správního orgánu mají dotčené osoby právo podávat stížnosti.

Podacím a evidenčním místem pro podání stížnosti je sekretari­át školy.

  • Stížnost proti pracovníkovi školy se podává řediteli ško­ly.
  • Stížnost proti řediteli se podává zřizovateli.

Stížnost je možno podat ústně nebo písemně.

Ústní stížnosti se vyřizují pokud možno ihned při podání, nelze-li je vyřídit ihned, sepíše se záznam.

Má-li stěžovatel za to, že stížnost nebyla řádně vyřízena, může prostřednic­tvím ředitele požádat krajský úřad, aby přešetřil způsob vyřízení stížnosti.

Byla-li stížnost shledána důvodnou nebo částečně důvodnou, je škola povinna neprodleně provést opatření potřebná k odstranění zjištěných závad a zajistit, aby se neopakovaly.

Lhůty k vyřízení stížnosti

Stížnost musí být vyřízena do 60 dnů ode dne jejího doručení.
Stěžovatel musí být v této lhůtě o výsledku vyřízení stížnosti vyrozuměn.

Sdílet

Poslední úprava

Hynek Steska
SZŠ a VOŠZ Zlín —

Sdílet